Regulamin GDAŃSKDIS
Regulamin akcji lokalnej E.LECLERC GDAŃSK
w ramach Programu Lojalnościowego BONUS E.Leclerc
- Organizatorem lojalnościowej akcji lokalnej jest Gdańskdis Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Obrońców Wybrzeża 1, 80-398 Gdańsk, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000303796, o numerze NIP: 7010128780, zwaną dalej E.Leclerc Gdańsk. Akcja lokalna obowiązuje wyłącznie w hipermarkecie E. LECLERC znajdującym się w Galerii Przymorze w Gdańsku.
- Akcja lokalna skierowana jest do Klientów hipermarketu E. Leclerc Gdańsk – pełnoletnich osób fizycznych niebędących przedsiębiorcami. Warunkiem udziału w Akcji lokalnej jest uczestnictwo w ogólnopolskim Programie Lojalnościowym Bonus E.Leclerc na zasadach określonych w regulaminie Programu Lojalnościowego Bonus E.Leclerc. Niniejszy regulamin Akcji Lokalnej określa zasady przyznawania dodatkowych korzyści klientom sklepu E.Leclerc Gdańsk, którzy rejestrując się w Programie lojalnościowym wybrali ten sklep jako Sklep macierzysty.
- Uczestnik akceptuje warunki uczestnictwa w programie poprzez rejestrację w Programie Lojalnościowym BONUS E.Leclerc na zasadach określonych w Regulaminie Programu Lojalnościowego.
- Akcja lokalna będzie realizowana w okresie trwania Programu Lojalnościowego do odwołania. E.Leclerc Gdańsk poinformuje klientów o zakończeniu możliwości zbierania punktów premiowych w ramach akcji lokalnej oraz ich realizowania na miesiąc przed zamknięciem akcji lokalnej.
- Po zakończeniu akcji lokalnej, wszystkie pozostające na Kartach środki zostaną skasowane.
- Program ma na celu nagrodzenie lojalności Klientów hipermarketu E.Leclerc Gdańsk poprzez uzyskanie natychmiastowego rabatu na paragonie lub gromadzenie punktów premiowych/cashback i wykorzystywanie ich za pomocą Karty Lojalnościowej. Przez punkty premiowe należy rozumieć punkty uzyskane przez Klienta w ramach dokonywanych zakupów wybranych towarów objętych Akcją, które gromadzone są na Koncie, zgodnie z postanowieniami Regulaminu. Jeden punkt premiowy stanowi równowartość jednego złotego (1 pkt =1 PLN).
- Towary objęte akcją lokalną E.Leclerc Gdańsk będą oznaczone w odpowiedni sposób. Na oznaczeniu będzie zawarta w szczególności: informacja o wysokości natychmiastowego rabatu na paragonie lub ilości punktów premiowych przyznawanych klientowi w związku z zakupem tego towaru oraz odpowiadająca jej kwota pieniężna.
- Programem nie są objęte następujące kategorie towarów: napoje alkoholowe w rozumieniu 46 ust. 1 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dodatkowym uwzględnieniem piwa; wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne, pojemniki zapasowe lub rekwizyty tytoniowe w rozumieniu ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych; preparaty do początkowego żywienia niemowląt w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 27 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, w tym produktów z kategorii mleka modyfikowanego, żywienia początkowego dla dzieci w wieku od 0 do 6 miesięcy oraz przedmiotów służących do karmienia niemowląt; produkty lecznicze w rozumieniu art. 2 pkt 32 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne doładowania telefoniczne pre-paid, startery telefoniczne pre-paid.
Wartość wyżej wymienionych produktów nie będzie uwzględniona przy naliczaniu kwoty Cashback, jak również przy weryfikacji warunku dokonania zakupu za minimalną kwotę uprawniającą do otrzymania środków na kartę. Ponadto środki zgromadzone na karcie nie pomniejszą ceny zakupu wymienionych powyżej kategorii produktów.
- Możliwość uzyskania natychmiastowego rabatu na paragonie lub gromadzenia punktów na karcie następuje w chwili zeskanowania Karty lojalnościowej w kasie przed zakończeniem transakcji, pod warunkiem, że Karta została uprzednio aktywowana.
- W celu skorzystania z punktów premiowych zgromadzonych na Koncie (przeliczanych na środki pieniężne) i dokonania zapłaty za zakupione towary, Klient powinien zeskanować Kartę przy kasie bezpośrednio przed zakończeniem transakcji zakupu towarów i poinformować pracownika kasy o zamiarze skorzystania ze zgromadzonych środków na karcie lojalnościowej.
- Wykorzystanie zsumowanych na Koncie punktów premiowych jest możliwe od następnego dnia po ich przyznaniu.
- Jeżeli wartość transakcji jest wyższa niż wysokość równowartości pieniężnej punktów na koncie Bonus, Klient zobowiązany jest dokonać zapłaty brakującej kwoty przy użyciu innych środków płatniczych. Minimalna kwota zapłaty za każdy zakupiony produkt, przy wykorzystaniu środków zgromadzonych na Koncie wynosi 0,01 zł (jeden grosz).
- W przypadku, gdy Klient zadeklaruje przed zakończeniem transakcji, że chce wykorzystać środki zgromadzone na swoim koncie w ramach CASHBACK, z konta zostanie pobrana maksymalna dostępna wartość środków na sfinansowanie tej transakcji.
- Informacja o sumie punktów przyznanych w związku z dokonaniem zakupu towarów jest udostępniana Klientowi na paragonie fiskalnym dla danej transakcji.
- Nie istnieje możliwość rozporządzania Punktami zgromadzonymi na koncie Klienta w sposób odmienny od postanowień niniejszego Regulaminu. Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę oraz nie są oprocentowane.
- Okresem rozliczeniowym Konta jest okres od dnia 1.02 do 31.01 kolejnego roku kalendarzowego – punkty premiowe niewykorzystane przez Klienta w w/w okresie rozliczeniowym będą anulowane.
- W ramach Akcji lokalnej E.Leclerc Gdańsk organizowana jest oferta DNI RABATÓW. E.Leclerc Gdańsk wyznacza dodatkowe dni tygodnia, w których przy zakupie za określoną kwotę można uzyskać natychmiastowy rabat na paragonie lub dodatkowe premie punktowe rejestrowane na Karcie. DNI RABATÓW są komunikowane następująco: w katalogach produktowych E.Leclerc, na stornie internetowej oraz na plakatach na terenie sklepu.
Oferta DNI RABATÓW dotyczy jednorazowych zakupów w ramach tego samego Konta klienta i nie łączy się z ofertami specjalnymi.
- Postępowanie w razie zwrotów towarów.
- Zwroty towarów są dopuszczalne jedynie w przypadku złożenia przez Klienta uzasadnionej reklamacji, uwzględnionej przez Sklep, w ramach której nie jest możliwa wymiana towaru na nowy lub jego naprawa, lub ze względu na szczególne okoliczności Klient odstępuje od umowy dokonując równocześnie zwrotu towaru, a Sklep dokonuje zwrotu zapłaconej ceny na zasadach poniżej opisanych.
- W przypadku, gdy Klient dokonuje zwrotu towaru, za który zapłacił w całości środkami zgromadzonymi uprzednio na koncie przypisanym do Karty Lojalnościowej, zwraca się temu Klientowi na to samo konto identyczną równowartość środków jaka została pobrana z konta w związku z zakupem danego towaru i odbiera towar od Klienta. Klientowi nie wypłaca się gotówki ani innych środków płatniczych.
- W przypadku, gdy Klient dokonuje zwrotu towaru, za który zapłacił częściowo środkami zgromadzonymi na koncie przypisanym do Karty Lojalnościowej, zwraca się temu Klientowi na to samo konto identyczną równowartość środków jaka została pobrana z konta w związku z zakupem danego towaru, zwraca się Klientowi cenę jaką Klient zapłacił za towar (różnicę po uwzględnieniu rabatu) oraz odbiera się od Klienta towar.
- W przypadku, gdy Klient zwraca towar za który otrzymał środki na Kartę Lojalnościową, wówczas pomniejsza się ilość środków zapisanych na koncie przypisanym do Karty o równowartość korzyści wynikającej z zakupu tego towaru, w każdym jednak przypadku umorzeniu ulega maksymalnie taka ilość środków, jaka aktualnie zakodowana jest na karcie (zwrot towaru nie powoduje powstania „debetu” na Karcie Lojalnościowej).
- W przypadku, gdy Klient zwraca towar, którego cena miała wpływ na przyznanie kwotowej premii za transakcję o minimalnej wartości, a zwrot tego towaru powoduje, że premia stałą się nienależna, pomniejsza się ilość środków zapisanych na koncie przypisanym do Karty o kwotę nienależnej premii [przykład: za wartość koszyka co najmniej 100 zł Sklep przyznał korzyść w kwocie 10 zł, zwrot towaru powoduje, że wartość koszyka wyniosła mniej niż 100 zł – premia była nienależna].
- W przypadku, gdy Klient dokonuje zwrotu towarów, przy zakupie których wykorzystał zgromadzone na koncie przypisane do Karty Lojalnościowej środki i równocześnie przy zakupie tych towarów zostały mu przyznane środki na konto, zwraca się na konto środki odpowiadające środkom wykorzystanym w ramach danej transakcji, jednak pomniejszone o wartość środków doliczonych z tytułu zakupu tych towarów, oraz zwraca się Klientowi cenę jaką zapłacił za towary (z uwzględnieniem udzielonego rabatu).
- Gdańskdis ma prawo w każdej chwili zakończyć akcje lokalne określone niniejszym Regulaminem bez podawania przyczyn zgodnie z punktem 4 niniejszego Regulaminu.
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie: zasad uczestnictwa w Programie Lojalnościowym, ochrony danych osobowych, odpowiedzialności i reklamacji a także w odniesieniu do rozumienia pojęć znajdą zastosowanie postanowienia Regulaminu Programu Lojalnościowego Bonus E.Leclerc.
- Aktualny tekst Regulaminu jest udostępniany na stronie gdansk.leclerc.pl/bonus/regulamin_gdanskdis
Regulamin akcji lokalnej Karta Senior
w ramach Programu Lojalnościowego BONUS E.Leclerc Gdańsk Przymorze
- Regulamin programu Karta Senior.
- Regulamin dotyczy wyłącznie klientów hipermarketu E. LECLERC Gdańsk Przymorze.
- Gdańskdis przewiduje dodatkowe korzyści w ramach programu Karta Senior dla uczestników Programu lojalnościowego Bonus E.Leclerc, którzy jako sklep macierzysty wskazali hipermarket E.Leclerc w Gdańsku i są posiadaczami Karty Bonus E.Leclerc.
- Do uczestnictwa w Karcie SENIOR uprawnieni są Klienci zarejestrowani w programie lojalnościowym Bonus E.Leclerc, który będzie identyfikował posiadaczy Karty Seniora oraz uzyskali status emeryta lub rencisty i zgłoszą chęć uczestnictwa w POK okazując dokument tożsamości oraz dokument potwierdzający prawo do świadczeń.
- W ramach realizacji programu, E.Leclerc Gdańsk Przymorze zobowiązuje się do udzielenia natychmiastowego rabatu lub możliwości gromadzenia punktów premiowych na karcie Bonus w wysokości 5% w poniedziałki i środy za zakupy w wysokości min. 50 zł na artykuły spożywcze oraz drogeryjno-perfumeryjne z wyjątkiem:
- a) napojów alkoholowych, w rozumieniu art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dodatkowym uwzględnieniem piwa;
- b) wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych, pojemników zapasowych lub rekwizytów tytoniowych w rozumieniu ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych;
- c) preparatów do początkowego żywienia niemowląt w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 27 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, w tym produktów z kategorii mleka modyfikowanego, żywienia początkowego dla dzieci w wieku od 0 do 6 miesięcy oraz przedmiotów służących do karmienia niemowląt;
- d) produktów leczniczych w rozumieniu art. 2 pkt 32 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne
- e) doładowań telefonicznych pre-paid, starterów telefonicznych pre-paid.
- f) paliwo: benzyna, olej napędowy, LPG.
- g) płatności z tytułu Moje Rachunki.
- Warunki programu obowiązują do odwołania.
